tildasims3

Alla inlägg under februari 2013

Av Tilda Andersson - 20 februari 2013 12:01

Hej,  i kommentarerna i det här inlägget kommer ni kunna önska inlägg! Så skriv i kommentarerna vad ni vill att jag ska skriva om!

Av Tilda Andersson - 20 februari 2013 11:52

Hej, fick en fråga för väldigt längesedan, min första faktist! H*n undrade vilka sims spel jag har, så istället för att skriva det som en fråga tänkte jag göra ett inlägg om det!


 

Det är kanske lite svårt att se så jag skriver dom här också.. Jag börjar uppifrån och ner.


The sims 3

The sims 3 Husdjur

The sims 3 Lyx & design 

The sims 3 Årstider

The sims 3 Drömjobb

The sims 3 Rampljuset

The sims 3 Leva livet

The sims 3 Kvällsnöjen

The sims 3 Destination världen

The sims 3 Stadsliv

 


Av Tilda Andersson - 18 februari 2013 19:47

Amanda Andersson

Gjorde en ny sim precis och tänkte visa lite bilder på henne och så! (eftersom jag tog bilderna ute i snön så ser man inte skorna på dom flesta bilderna.. hoppas det inte gör något..)


 

Amanda är nog en ganska vanlig tjej igentligen. Hon älskar sport och hennes högsta önskan är att nå nivå 9 inom provsidrott.

Namn: Amanda Andersson

Ålder: Ungdom

Egenskaper: Atletisk, familjeinriktad, klumpig, vegetarian och lätt imponerad.


 

Vardag

Hår: Nerladdat.

Tröja: Nerladdat.

Byxor: Grundspelet.

Skor; (som ni inte ser..) Grundspelet.

Glasögon: Grundspelet.

Armband: Rampljuset.



 


Finkläder

Hår: Nerladdat.

Klänning: Nerladdat.

Skor: Kvällsnöjen.

Glasögon: Grundspelet.



Pyjamas

Hår: Nerladdat.

Tröja: Nerladdat.


 


Idrott


Hår: Nerladdat.

Glasögon: Grundspelet.

Tröja: Husdjur.

Shorts: Husdjur.

Skor: Grundspelet.


 


Badkläder

Hår: Nerladdat.

Bikini: Kvällsnöjen.



 


Ytterkläder


Hår: Nerladdat

Jacka: Årstider.

Byxor: Leva livet.

Skor: Årstider.

Vantar: Grundspelet.


 




Av Tilda Andersson - 17 februari 2013 11:55

Hej igen! Har gjort en ny header som ni säkert ser, blev faktist nöjd med den! Kommer nog ha den ganska länge! Iallafall, idag blir det kanske inte så jätte mycket uppdatering, men vi får se! 


VI SEEES! 



 

Av Tilda Andersson - 3 februari 2013 13:35

Hej, som jag sa igår skulle jag nog skapa en ny famlij idag, och det har jag gjort. Jag gjorde bara simmarna och lite bilder på deras hus, men ni kan få se familjen! 


 

Här är mamman, Sofia Blomdahl.



 

Här är hennes dotter Lilly Blomdahl.


 

Och här är Lillys tvillingsyster, Milly!


 

Och här är utsidan på deras hus, som inte är klart! 


Av Tilda Andersson - 2 februari 2013 22:35

Hejhej, förlåt för den dåliga uppdateringen, men imorgon tänkte jag spela sims och fåklart Del 2. Och kanske skapa en ny familj, som ni kan få se lite bilder på! Men här får ni några bilder sålänge! ;)


       

HEJDÅÅÅ! :)






Presentation


Hej, jag som har denna bloggen heter Tilda och skriver om The Sims 3!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Spelar ni sims?
 Ja
 Nej

Länkbyte.

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards