tildasims3

Alla inlägg under maj 2013

Av Tilda Andersson - 26 maj 2013 09:25

Jag vet, jag är säkert jätte sen med detta. Men The Sims 4 kommer ut 2014. Har vetat det ett tag men när jag fick reda på det gjorde jag inget inlägg så jag gör det nu. 


 



Av Tilda Andersson - 25 maj 2013 12:33

Hej, somsagt ska jag ju ha en ny historia, så jag håller på att skapa simmarna. Kanske kommer den första delen upp idag! :D 

Av Tilda Andersson - 24 maj 2013 18:03

Hej, jag har inte alls spelat sims på jätte länge!

1. Vi fick rensa min dator så allt med sims och det försvann. (sorry)

2. När jag inte har haft några famlijer har jag inte riktigt haft lust till att spela. 

Men jag känner faktist att jag vill sätta igång sims och börja spela! Min förra historia Två liv kan jag ju inte skriva på mer, eftersom alla mina famlijer är borta. Men jag tänkte börja på en ny historia istället! Men det kan ta ett tag för jag känner att jag vill skriva några kapitel innan, så man kan ha en speciell dag där historian kommer ut. 


Jag ska verkligen försöka att upptadera mer nu och börja spela sims igen! Jag ska även försöka fixa till designen.


Hoppas inte allt för många har slutat följa min blogg! Men ja, vi ses snart då! ;)


Om ni förresten har något förslag vad min nya historia ska handla om kan ni skriva det i kommentarerna! 

Presentation


Hej, jag som har denna bloggen heter Tilda och skriver om The Sims 3!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Spelar ni sims?
 Ja
 Nej

Länkbyte.

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards