tildasims3

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

The sims 3 Semesterparadis

Av Tilda Andersson - 27 juni 2013 09:10

Jag lovade ju att jag skulle skriva min 30-dagars utmaning varje dag, men ''glömde'' igår. Men jag har faktist en anledning, min data var typ isönder, men min pappa fixa den, och det är tur för att vi har förhandsbokat The Sims 3 Semesterparadis. Så det ska förhoppningsvis komma idag, åååhh, längtar! Lovar att det ska komma ett inlägg ikväll eller imrogon c:


Någon mer som har förbokat?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda Andersson - 4 januari 2014 21:25

Finns i både sims3pack och package.  LADDA NER HÄR       ...

Av Tilda Andersson - 3 januari 2014 16:22


Vad vill ni att jag ska skriva om? vill ni att jag ska skriva en pgc, fast, jag tänkte faktiskt skriva en. Eller en berättelse typ? Eller någon guide, nedladdningstips, veckans blogg eller något? Skriv i kommentarerna vad du vill, det skulle varit jä...

Av Tilda Andersson - 2 januari 2014 21:12


Här är då videon när jag skapar en sim som skulle kommit ut för jätte länge sen. Men jag vet inte varför och har väl inte några riktigta ursäkter än att jag itnte hade ork. Men här är den, och hoppas ni tycker om den. Dock så ser det lite annorlun...

Av Tilda Andersson - 30 oktober 2013 14:31

Har faktiskt spelat in en video när jag gör en sim. Blev själv förvånad. Har inte bloggat på 20 år och nu helt plötsligt får jag för mig att göra en video, haha. Men ska redigera den nu, klippa bort lite, lägga till musik och sånt så den inte blir så...

Av Tilda Andersson - 15 september 2013 20:27


Hejhej, det var väldigt längesedan, men som ni kanske har läst i mitt förra inlägg så har jag inte kunnat spela. Om ni inte har läst det så kan ni bara bläddra ner lite.   Men saken är att jag kan spela nu! Min mostewr köpte en ny dator och jag f...

Presentation


Hej, jag som har denna bloggen heter Tilda och skriver om The Sims 3!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Spelar ni sims?
 Ja
 Nej

Länkbyte.

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards