tildasims3

Alla inlägg under september 2013

Av Tilda Andersson - 15 september 2013 20:27

Hejhej, det var väldigt längesedan, men som ni kanske har läst i mitt förra inlägg så har jag inte kunnat spela. Om ni inte har läst det så kan ni bara bläddra ner lite.


Men saken är att jag kan spela nu! Min mostewr köpte en ny dator och jag fick hennes gamla att spela sims på! YeY. Fick den idag så har hunnit installera 7 spel änsålänge och håller på med mitt åttonde. Nej för nu blev det klart. 

 

Startade det innan typ precis, för att testa liksom, men jag spelade inte alls länge, vill att alla spel ska bli installerade först. Men om ni har något tips på inlägg jag kan skriva nu när jag kan spela så kan ni skriva det i kommentarerna, hade nog tänkt att skriva en berättelse men jag vet inte riktigt, men vi får se.

 

Vi hörs! 

 

 


Presentation


Hej, jag som har denna bloggen heter Tilda och skriver om The Sims 3!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Spelar ni sims?
 Ja
 Nej

Länkbyte.

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards