tildasims3

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tilda Andersson - 22 augusti 2013 17:22

Hej, jag vet att jag inte har uppdaterat alls. För det första har jag inte haft lust och ork och för det andra så går det inte att spela sims på min dator. Min dator gick isönder för någon månad sen, pappa fixade det och efter så gick det att spela sims ett tag. Sen nu så är, ja ni vet där man stoppar in skivan, den känner inte att det inte är någon skiva i. Så det går inte att spela. 


Jag har fått en skoldator, men tänker inte installera sims för den kommer bli seg och ja ni fattar. Det kommer ju inte precis bli någon skillnad med uppdateringen precis men ja.


Jag har en ''vardagsblogg'' så den kan ni läsa om ni vill.. photomonkey.devote.se


Hejdå, och hoppas ni kan förlåta mig, heh.

Om ni har någon simsblogg, så kan ni skriva den i kommentarerna så jag har något att läsa! adjööööööö.

Presentation


Hej, jag som har denna bloggen heter Tilda och skriver om The Sims 3!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Spelar ni sims?
 Ja
 Nej

Länkbyte.

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards